Vše o nákupu

Kdo jsme?

Chefshop.cz je e-shop založený největší školou vaření v Čechách - Školou vaření Chefparade. Prvotním důvodem pro vytvoření tohoto e-shopu jste byli vy, návštěvníci našich kurzů. Běžně se totiž stávalo, že jste se nás ptali, kde sehnat exotické ingredience či kvalitní kuchyňské přístroje a pomocníky. Největší problém jste měli právě s exotickými ingrediencemi, které bylo velmi těžké sehnat v Praze, natož v menších městech. A proto jsme se vám rozhodli vyjít vstříc a nabídnout vám vše, co můžete v kuchyni potřebovat.

Naším největším plusem je, kromě kvalitních produktů, zákaznický servis. Snažíme se, aby naši zákazníci byli co nejspokojenější s celým průběhem nákupu a také i po něm. Snažíme se prodávat kvalitní produkty, které nebude třeba reklamovat, ale i v tom minimu případů, kdy jsme přijali reklamaci, vše bylo nakonec vyřešeno k zákazníkově 100% spokojenosti. O zákaznické spokojenosti se mimo jiné můžete přesvědčit na Heurece. 

Proč nakupovat právě u nás? 

  • Máme pro vás jedinečné delikatesy na přípravu italské, francouzské a asijské kuchyně, které pro vás sami vozíme = skvělé ceny!
  • Nabízíme nejenom ingredience na vaření, ale také ty nejoblíbenější kuchařky, spotřebiče a nádobí, které jinde neseženete.
  • Nákup u nás vám nezabere víc jak 5 minut.
  • Zboží vám doručíme až domů nejpozději do druhého pracovního dne při objednání do 12 hodin..
  • Doprava zdarma nad 899 Kč!
  • Každý týden nová akce.
  • Vždy vám ochotně poradíme a jsme zde pro vás v případě jakýchkoliv dotazů.
  • Nabízíme doživotní záruku na mnoho našich výrobků.

 

1
ZPŮSOB a CENA DOPRAVY

2
JAK ZAPLATIT

3

NAŠE PRODEJNA

4

ZÁRUKA

5

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

6

REKLAMACE

7

DÁRKOVÉ POUKAZY

8

SLEVOVÉ KUPÓNY

9

CHEFSHOP TÝM


 

contract11OBCHODNÍ PODMÍNKY  


 

 

1 zPŮSOB A CENA DOPRAVY

1. DORUČENÍ KURÝREM
  • Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k vám
  • Dodání zboží garantujeme do druhého pracovního dne při objednání do 12:00
  • Dodání na Slovensko přepravní službou PPL do 2 pracovních dnů
  • V případě nesprávného nebo poškozeného zboží nás kontaktujte na reklamačním oddělení

 


 

Druh dopravy Cena dopravy  Dobírka Doprava zdarma při objednávce
Kurýr PPL  79 Kč 25 kč nad 899 Kč
Valk Fleet - expresní kurýr po Praze 189 Kč 25 kč na dotaz
Kurýr PPL - doručení na Slovensko 129 Kč 25 kč na dotaz
Česká pošta - balík do ruky 129 Kč 25 kč na dotaz
Česká pošta - balík na poštu 119 Kč 25 kč na dotaz
Uloženka  59 Kč  25 kč nad 899 Kč
DPD Pickup  59 Kč --- nad 899 Kč

 

Toto je standardní sazba. Cena dopravy se může měnit v závislosti na různých časově omezených akcích.
Cenu dopravy balíků nad 30 kg a balíků větších rozměrů řešíme se zákazníkem individuálně. Na tyto balíky se nevztahuje náš ceník dopravy.

2. OSOBNÍ ODBĚR

Své objednávky si můžete vyzvednout v naší nové prodejně v Pražské tržnici v Holešovicích. Navštivte nás v hale č. 36, těšíme se na vás!

Odběr možný během otevíracích hodin v pracovní dny od 9 do 18 hodin.

Přesná adresa:
Bubenské nábřeží 306/13, hala č.36

2 JAK ZAPLATIT

 

1. PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ - DOBÍRKA
  • Platba při převzetí zboží je nejjednodušší a nejrychlější způsob, jak zboží zaplatit. Zvolte si možnost jak zaplatit při převzetí balíku:
  1. Hotově na prodejně v Praze
  2. Hotově - dobírkou kurýrovi při přebírání zásilky

 

2. PLATEBNÍ KARTOU - OSOBNĚ
  • Platit kartou můžete osobně na naší prodejně
  • Platit kartou můžete u řidiče kurýrní služby PPL při přebírání balíku

 

3. PLATEBNÍ KARTOU - ONLINE (GoPay)
  • Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku

 

4. PŘEVODEM NA ÚČET 
  • Při způsobu platby převodem na náš účet vám po objednávce zašleme zálohovou fakturu 
  • Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet

  • ÚDAJE PRO PLATBU PŘEVODEM

    Číslo účtu: 115-3952390257/0100
    VS: číslo objednávky

    IBAN: CZ1801000001153952390257
    SWIFT: KOMBCZPPXXX 

5. BENEFIT PLUS
  • Po přihlášení do aplikace Benefit Plus si stanovte hodnotu objednávky útraty v Chefshopu (kde vyberete způsob platby Benefit Plus). Nejvíce však 500 Kč (lze rozložit na více 500 Kč) a vložte variabilní symbol.
  • Po potvrzení obdržíte e-mailem kopii objednávky. Tuto kopii si vytiskněte a předložte při převzetí.
  • Hodnotu objednávky si nemůžete nechat proplatit v hotovosti na prodejně.
  • Pro více informací prosím kontaktujte Benefit Plus na e-mailové adrese info@benefit-plus.cz nebo na tel. 225 377 777.

6. SPLÁTKY
  • Připravujeme...
     

3 NAŠE PRODEJNA

gps Bubenské nábřeží 306/13, 170 04, Praha 7

 time Po - Pá: 9:00 - 19:00

    Nově i v So: 9:00 - 14:00

11  +420 604 187 028

Volejte prosím pouze během pracovní doby, tedy od pondělí do pátku, od 9:00 do 19:00. Děkujeme za pochopení.

10 info@chefshop.cz

 Chefshop_text_1_web

Chefshop_text_2_web

Chefshop_text_4_web

4 ZÁRUKA

  • Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
  • Chefshop poskytuje až doživotní záruku na určité kuchyňské spotřebiče, pomůcky do kuchyně a nádobí. 
  • V případě jakéhokoliv problému nás kontaktujte a my s vámi situaci rádi vyřešíme. Zboží s dokladem o platné záruce můžete donést přímo na prodejnu a nebo se s námi domluvit telefonicky o následném vyřízení reklamace poštou. 

 

1. DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA: 
  • Ruffoni
  • Raymond Blanc
  • Cake Boss 
  • Prestige
  • Anolon
  • Meyer (sushi set)

 

2. ZÁRUKA 10 LET:
  • Meyer (set nádobí)

 

3. ZÁRUKA 5 LET:
  • Fiskars
  • KitchenAid kuchyňský robot Artisan
  • KitchenAid toustovač

 

4. ZÁRUKA 3 ROKY:
  • KitchenAid rychlovarné konvice (vybrané druhy)
  • KitchenAid stolní mixér
  • KitchenAid food processor 

 

5. ZÁRUKA 2 ROKY:
  • Anamo
  • Sencor
  • KitchenAid příslušenství
  • KitchenAid konvice (vybrané druhy)
  • KitchenAid ruční mixér/šlehač
  • Gorenje
  • SousVide
  • Bialetti
  • LotusGrill 

 

5 ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

1. ZMĚNA PLATBY
  • V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby a odeslaného zboží na čísle +420 604 187 028, kde vám rádi poradíme. 
  • Pokud si svou objednávku přijdete vyzvednout osobně, lze platit hotově i kartou. 

 

2. ZMĚNA V ČASE A ZPŮSOBU DOPRAVY
  • Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky nebo nás kontaktujete na čísle +420 604 187 028.
  • V případě, že jste si vybrali dopravu kurýrní společností PPL, budete předem kontaktováni kurýrem, který se s vámi domluvím na hodině či dni doručení. 

 

3. ZMĚNA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ 
  • Přejete-li si změnit vaši objednávku, zavolejte nám na číslo +420 604 187 028. Pokud není objednávka odeslaná, rádi ji změníme/stornujeme dle vašeho přání. 

 

6 REKLAMACE

 

1. ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTE
  • Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
  • Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
  • Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

 

2. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

 

3. NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ
  • Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail info@chefshop.cz nebo na telefonním čísle +420 604 187 028, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 

 

4. LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. 
  • V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 
  • Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

 

5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ
  • Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou PPL nebo přes Českou poštu. 

 

7 DÁRKOVÉ POUKAZY

1. DÁRKOVÉ POUKAZY NA NÁKUP V CHEFSHOP.CZ

Obdarujte své blízké dárkovým poukazem na nákup v Chefshopu, který je platný po dobu až 6 měsíců a vztahuje se na veškerý sortiment. Poukazy nabízíme v následující hodnotě:

 

2. DÁRKOVÉ POUKAZY NA KURZ VAŘENÍ V CHEFPARADE.CZ
  • V Chefshopu můžete zakoupit také dárkové poukazy na kurzy vaření ve škole vaření Chefparade, kde se naučíte vařit pod dohledem profesionálů. Poukaz není vázán na konkrétní kurz ani na jméno, takže je přenosný a obdarovaný se může sám rozhodnout, kdy a na jaký kurz vaření přijde. Na dárkový poukaz je možné dopsat osobní věnování. 
  • Objednejte si jej zde. E-mailem Vám pošleme podklady pro platbu a po přičtení peněz na náš účet Vám poukaz zašleme poštou, případně elektronicky. Můžete si jej také osobně vyzvednout ve studiu Chefparade na Žižkově (Husitská 56, Praha 3) každý pracovní den v době od 8:30 hodin do 17:30 hodin bez předchozího objednání s platbou v hotovosti. 
  • Dárkový poukaz platí 6 měsíců od data zakoupení. Poukaz lze před uplynutím doby platnosti prodloužit za poplatek 500,- Kč na dalších 6 měsíců. Upozorňujeme, že zpětně poukaz prodloužit nelze a poukaz propadá. Pohlídejte si prosím jeho platnost. 
  • Cena za dárkový poukaz je 1 790,- Kč a dětský poukaz lze pořídit za 890,- Kč. 
  • Poukaz na kurz vaření lze uplatnit pouze ve škole vaření Chefparade v Praze.

 

8 SLEVOVÉ KUPÓNY

1. JAK JE UPLATNIŤ 

Pokud máte slevový kupón, můžete jej uplatnit přímo v košíku v 1. kroku vaší objednávky, kde se vám částka následně odečte. 

2. PRAVIDLA VYUŽITÍ SLEVOVÝCH KUPONŮ

Slevové kupony lze použít pouze na nezlevněné produkty a produkty mimo akci. Zároveň bývá stanovena minimální hodnota nezlevněných produktů v objednávce. 

  • Kód pro slevu 100Kč na první nákup - minimální hodnota nezlevněných produktů v objednávce musí být 599Kč.
  • Kód na slevu 7% - minimální hodnota není stanovena, kód nelze využít na zlevněné produkty.

9  JAk hodnotit?

Budeme vám velmi vděčni, pokud si najdete chvilku času a ohodnotíte u nás zakoupené produkty. A nejen my, ale i ostatní zákazníci, kterým tím usnadníte rozhodování. Stačí kliknout na požadovaný počet hvězdiček vedle názvu produktu! Budeme vám moc vděčni! :-)

 

9  CHEFSHOP TÝM

avatar
Tomáš

Tomáš na všechno dohlíží. On má vždy poslední slovo, on drží v jedné ruce cukr a
v druhé bič. Ale s bičem to nepřehání. Každý tým potřebuje vedoucího, jinak by se toho mnoho neudělalo.


tomas@chefparade.cz


Chefshop_team_Kuba
Kuba

Kuba se stará o všechny technické věci, design, programování a inovace na našem e-shopu. Je chytrý, krásný a naprosto dokonalý. A také mu dali na starost napsat tyto popisky, kdyby vám to nedošlo... :)

jakub@chefparade.cz


Chefshop_team_Eva
Eva

Eva je ta usměvavá slečna, kterou uvidíte v naší prodejně. Zároveň můžete slyšet její hlas když nám zavoláte s nějakou stížností, pochvalou či jen tak. Ale jen tak nevolejte, Eva musí taky někdy pracovat... 

info@chefshop.cz


Chefshop_team_Simona
Simona

Simona má na starosti slovenskou verzi našeho
e-shopu. Překládá texty, přidává produkty a celkově je slovenský e-shop jejím dítětem. Takže pokud bydlíte na slovensku, mrkněte sem: Chefshop.sk


info@chefshop.sk


Chefshop_team_Michal
Michal

Michal si nedávno pořídil krásnou a výkonnou Yamahu (kterou si určitě nic nekompenzuje) a díky tomu teď může stíhat mnohem více jednání ohledně keramiky Made in Japan, kterou má na starosti. 

michal@chefparade.cz


Chefshop_team_Tyna
Týna

Týna je naše fotografka
a také se stará o administrativu e-shopu. Jí můžete poděkovat za zajímavé popisky produktů, hezké fotky a vůbec za to, že se produkty dostaly na naše stránky.


kristyna@chefparade.cz


 

Naše další projekty

Chefshop.sk

Chefshop.sk

Chefshop.sk je slovenský bratříček našeho českého e-shopu. Snažíme se totiž nabízet naše služby nejen v rámci České republiky, ale postupně expandovat i do sousedních států.

Škola vaření Chefparade

Škola vaření Chefparade

Jsme největší školou vaření v České republice a máme za sebou již deset let plných spokojených zákazníků, mnozí z nichž se k nám opakovaně vrací..

Foodparade - Festival jídla a pití

Foodparade - Festival jídla a pití

Každý podzim pořádáme v nádherných prostorách zahrad Trojského zámku největší pražský festival jídla a pití se zastoupením více než 50 nejlepších restaurací.

Miluju sushi blog

Miluju sushi

Miluji sushi je blog pro všechny milovníky této japonské lahůdky. Nakupte si u nás základní sushi balíček a na našem blogu najdete postup jak z něj připravit něco úžasného!.

Miluju steak blog

Miluju steak

Který Čech by nemiloval pořádný kus masa! A přesně proto je zde náš blog, kde se dozvíte vše o výběru, přípravě i podávání steaků tak, aby byl váš gurmánský zážitek co nejlepší...

Vše o pečení blog

Vše o pečení

Pečete rádi a sháníte inspiraci? Nebo naopak neumíte péct vůbec, ale chtěli byste se to naučit? Není nic jednoduššího než podívat se na náš blog!