Často kladené dotazy

Objednávka
Platba
Doprava
Výměna, vrácení, reklamace
Další dotazy

Jak mohu objednávku změnit či zrušit?

Kontaktujte prosím co nejdříve naše zákaznické centrum telefonicky na +420 227 272 732, nebo emailem na info@chefshop.cz.
Po předání objednávky dopravci nám již přepravní společnosti neumožňují objednávku stornovat ani měnit.
Pokud si chcete něco doobjednat nebo produkty vyměnit, rádi Vám zdarma zboží pošleme v samostatné zásilce, nemusíte čekat na doručení a zpětné zaslání původní objednávky.
Pokud jste zásilku přezvali, ale nemáte o ni zájem, můžete ji jednoduše a zdarma vrátit.
Detailní info k vrácení zde: https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-vraceni-zbozi/

Jak získat fakturu k objednávce?

Fakturu k objednávce Vám zašleme emailem v elektronické podobě, jakmile balíček předáme zvolenému dopravci.

Kde zjistím stav své objednávky?

V případě, že jste registrovanými zákaníky chefshop.cz, informaci o stavu objednávky zjistíte po přihlášení se do svého účtu v sekci Můj účet – Moje objednávky. O odeslání objednávky vás také informujeme prostřednictvím e-mailu, který jste zadali při tvorbě objednávky. Zásilku můžete také sledovat v systému přepravní společnosti - podrobnější informace na https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/sledovani-stavu-vasi-objednavky/.

Mohu objednávku zadat telefonicky?

Nikoliv. Objednávka musí proběhnout prostřednictvím eshopu, případně nám ji zašlete v písemné formě prostřednictvím emailu. Rádi Vás ale vytvořením objednávky provedeme po telefonu, zavolejte nám na +420 227 272 732 a s radostí Vám pomůžeme.

Jaké způsoby platby lze použít?

Plaťte tak, jak jste zvyklí. U nás najdete všechny běžné způsoby plateb, včetně odložené úhrady prostřednictvím Twisto. Podrobné informace naleznete pod odkazem https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/platba.

Jsou platební transakce bezpečné?

Klademe velký důraz na bezpečnost prováděných operací a transakcí. Údaje uváděné při registraci používá pouze společnost Kulina. Všechny osobní údaje jsou považovány za důvěrné v souladu s ustanoveními zákona o „Ochraně osobních údajů”. K zabezpečení prováděných platebních transakcí online používáme nejmodernější bezpečnostní technologii.

Jak uplatnit slevový kupón?

Zboží vložte do košíku. V prvním kroku nákupního košíku zatrhněte políčko „Mám slevový / dárkový poukaz“. Poté se vám objeví pole, kde vložte slevový kupón:
Pole pro vložení slevového kuponu
Potvrďte tlačítkem „Přidat“. Pokud je daný slevový kód platný, v košíku se vám ceny přepočítají na ceny po slevě a zobrazí se výsledná hodnota slevy.

Lze uplatnit více slevových kupónů najednou?

V rámci jedné objednávky je možné použít pouze jeden kupón. Výjimku tvoří Dárkové poukazy – zde poskytujeme možnost uplatnit slevový kupon a současně zaplatit Dárkovým poukazem, napište nám prosím na info@chefshop.cz, jeden z kódů musíme uplatnit ručně, až po odeslání objednávky. Tato ruční úprava omezuje možnosti plateb pouze na dobírku, nebo bankovní převod, protože po odeslání objednávky ještě snižujeme konečnou cenu.

Poskytujete dopravu zdarma?

Ano, pokud si objednáte za 2490 Kč, tak máte od nás dopravu zdarma. Výjimkou je doručení nadrozměrných zásilek na paletě, u kterých dopravu zdarma neposkytujeme.

Kolik stojí doprava zboží?

Cena dopravy se liší v závislosti na zvoleném způsobu doručení. Veškeré informace o kurýrech a výdejních místech včetně ceníku naleznete na https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/doprava/

Lze objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobní vyzvednutí je možné v našich kamenných prodejnách v Praze - Holešovicích a Štěrboholech, nebo výdejním místě na Zličíně (více informací naleznete na https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/prodejna-a-showroom-kulina/). Na všech výdejních místech je dostatek parkovacích míst. Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.

Kdy si mohu zboží na prodejně vyzvednout?

Objednané zboží přes e-shop je možné vyzvednout na prodejně následující pracovní den od uhrazení a bude zde na váš čekat po dobu jednoho týdne. Na výdejním místě Zličín v rámci pracovní doby 8-16h dokonce již do dvou hodin od uhrazení objedávky. O možnosti vyzvednutí budete informováni prostřednictvím SMS. Pokud nebudete termín stíhat, ozvěte se nám (info@chefshop.cz) a rádi Vám lhůtu pro vyzvednutí prodloužíme.

Jaká je doručovací doba zásilky?

Všechno zboží, které u nás vidíte, máme skladem. Balíček Vám zpravidla doručíme do 2 pracovních dní (u platby bankovním převodem je doba doručení o 1-2 pracovní dny delší).

Musím vrácení zboží zajistit na vlastní náklady?

Poskytujeme prémiový servis a to i pokud jde o vrácení zboží. Pokud zvolíte svoz z adresy kurýrem DPD, předání na Pickup point DPD nebo osobně zanesete do Zásilkovny či naší kamenné prodejny, je pro vás doprava zpět zdarma.
Pokud se rozhodnete pro vlastního dopravce, zašlete nám kopii účtenky a cenu zpětné dopravy Vám proplatíme.
Detailní info zde: https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/.

Vracíte i peníze za dopravu?

Pokud vracíte celou objednávku, vrátíme Vám i peníze za dopravu. V případě vrácení pouze části produktů pouze cenu tohoto produktu.

Je možné vrátit zboží v jedné z Kulina prodejen?

Ano, vracený produkt můžete odnést na kteroukoliv z našich prodejen (https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/prodejna-a-showroom-kulina/). Naši zaměstnanci Vám pomohou vše vyřídit.

Za jak dlouho budu mít peníze za vrácené zboží na účtu?

V případě, že jste platili přes bránu GoPay (platba kartou, okamžitý převod, Google Pay) bude částka vyplacena na účet/kartu, ze které/ho platba přišla. V případě platby na dobírku, nebo klasickým převodem, převedeme finanční prostředky na účet, který uvedete ve vratkovém formuláři, nebo zadáte při zakládání případu online. To vše nejpozději do 7 dnů od doručení vraceného zboží k nám na sklad.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30-ti dnů od doručení reklamovaného zboží na náš sklad.

Jak probíhá vyřízení reklamace?

Zašlete nám produkt zdarma prostřednictvím kurýra DPD nebo některého z výdejních míst Zásilkovny a DPD Pickup.
Stav vyřízení Vaší reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino. Odkaz společně informacemi ohledně dalšího postupu obdržíte po vytvoření požadavku.
Detailní postup naleznete zde: https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/.

Jak mám zboží pro vrácení zabalit a co musí balíček obsahovat?

Vracené zboží, pokud možno v originálním balení, zašlete spolu s tištěným vratkovým formulářem (pokud tištěnou verzi již nemáte, stačí vyplnit online verzi formuláře zde).
Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození. Využijte noviny nebo bublinkovou fólii pro křehčí produkty.

Co mám dělat, když mi po 14 dnech od vrácení nedorazily peníze?

Kontaktujte prosím naše centrum zákaznické péče na telefonním čísle +420 227 272 732 nebo emailu info@chefshop.cz, vrácení platby ihned prověříme.

Jak mám postupovat, pokud mi přišlo něco jiného nebo něco chybí?

Informujte nás prostřednictvím online formuláře Retino, který najdete na stránce https://www.chefshop.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/#vraceni-zbozi a vyberte příslušný druh požadavku. Co nejdřívě Vás budeme kontaktovat a vzniklou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Rád/a bych u vás vybrala nějaký dárek, poradíte?

Rádi. Zpracovali jsme pro Vás dárkové průvodce – ať už hledáte dárek na svatbu, pro manžela či manželku, pro milovníka jídla nebo vína, inspirace je u nás vždy habaděj.
Podívejte se na naše dárkové průvodce a určitě si vyberete: https://www.chefshop.cz/gift-guide/.

Nenašli jste odpověď právě na svoji otázku?

Zavolejte nám na +420 227 272 732 nebo napište na info@chefshop.cz a my vám rádi odpovíme.