Vrácení zboží a reklamace

LP_reklamace_click_small
Vrácení na 3 kliky!
LP_reklamace_documents_small
Nepotřebujete žádné doklady!
LP_reklamace_ok_green
Vše zařídíme my k vaší spokojenosti!
Každému se občas stane, že si koupí něco, co mu až tak úplně nevyhovuje. Možná se vám špatně drží nový nůž a nebo je na vás nová zástěra příliš dlouhá. Výměna či reklamace bývá často zdlouhavá a problematická, ne však u Chefshopu! U nás vše zvládnete hravě, rychle a na pár kliknutí :) 
Stačí si vybrat, zda chcete vrátit zboží v rámci 14 dní od nákupu a nebo zda chcete zboží reklamovat, vyplnit vaši e-mailovou adresu a dále již vše snadno vyřešíte pomocí našeho online systému. 
Vrácení zboží do 14 dnů
 
Reklamace
 
 
 
LP_reklamace_step1
Nepotřebujete žádné faktury, účtenky, ani jiné doklady. Stačí vám zadat e-mailovou adresu, na kterou byla vystavena vaše objednávka. Systém sám pozná, jaké objednávky u nás máte a nabídne vám možnosti řešení.
 
 
LP_reklamace_step2
Jedním klikem vyberete objednávku, kterou chcete řešit. Druhým pak konkrétní zboží, se kterým máte problém. A ještě nám napíšete, co je se zbožím špatně a jak chcete situaci řešit.
 
 
LP_reklamace_step3
V případě, že splňujete podmínky pro vrácení zboží či reklamaci vám pošleme štítek, který nalepíte na vracený balík a zašlete je k nám bez toho abyste něco platili. A je to! :)
 

 

Nejčastěji kladené dotazy

Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Do 14 dnů od doručení.

Kam mám vracené zboží zanést / poslat?

Pokud po dokončení online reklamačního procesu (viz výše) budete vybídnut/a k zaslání / vrácení zboží, nalepíte námi zaslaný štítek s adresou na dobře zabalené vracené zboží a odešlete.

Kolik mě zaslání zboží zpět bude stát?

Nic. Všechny přepravní náklady hradíme my.

Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář?

Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena. Formulář vyplňovat nemusíte, vše za vás udělá Retino. Jen vás poprosíme, kvůli snazší identifikaci balíku, napište na nebo dovnitř balíku číslo objednávky, kterou reklamujete / vracíte.

Do kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží?

Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, zkontrolujeme ji a poté začneme pracovat na vrácení peněz. Zpravidla se jedná o 7 dnů, zákonná lhůta je 14 dnů.

Mohu vrátit / reklamovat zboží osobně na prodejně?

Ano, pokud je pro vás tato varianta příjemnější, můžete se stavit v naší prodejně v Pražské tržnici, v hale č. 36.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Celý proces reklamace trvá zpravidla 25-30 dnů.