Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží nikdy nebylo jednodušší! Právo odstoupit od koupě máte vždy do 60 dnů, a to bez uvedení důvodu. Jak na to?

 

Postup pro vrácení / reklamaci zboží

KROK 1

V balíčku najdete vratkový formulář. Případně můžete využít jeho elektronickou alternativu ZDE (i v takovém případě prosím k vracenému zboží přiložte i nevyplněný formulář pro rychlou identifikaci balíku). Vrátit zboží bez udání důvodu můžete do 60-ti dnů od data nákupu.

KROK 2

Vracené zboží pokud možno v originálním balení zabalte spolu s vratkovým formulářem. Zabalte je prosím tak, aby během přepravy nemohlo dojít k poškození produktu. V případě poškození nebo opotřebení může být výše vrácených prostředků ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží. 

KROK 3

Vyberte si níže ze 3 možností, jak zboží odeslat zpět. Přečtěte si prosím níže důležité body postupu vrácení a reklamace. 

 

Zvolte jednu ze tří možností zpětné dopravy

Svoz kurýrem GLS z vámi udané adresy

Objednejte si svoz kurýrem online ZDE. V den vyzvednutí obdržíte SMS s upřesněním času příjezdu. Adresní štítek vytiskne kurýr, který balík vyzvedne. Zpětná doprava tímto způsobem je ZDARMA.

Osobní předání na pobočce Zásilkovny

Balík můžete přinést na jakékoliv podací místo (seznam naleznete ZDE - ujistěte se, že pobočka přijímá zásilky). Pro odeslání zpět k nám stačí obsluze sdělit kód 92771537. Adresní štítek na balík vytiskne obsluha na výdejním místě. Zpětná doprava je v tomto případě ZDARMA.

Balík zašlete libovolnou kurýrní společností na adresu

KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
(na vlastní náklady)

 

Vrácení / výměna - Důležité informace

  • Pokud jsou obaly nebo produkty viditelně poškozeny, pořiďte prosím fotografie před i po rozbalení a nejpozději do 24 hodin nám je zašlete emailem na info@chefshop.cz, nebo je vložte při zakládání online případu do formuláře níže. Zajistíme Vám nový produkt.
  • Původní přepravní štítek s adresou prosím strhněte, nebo přelepte novým tak, aby původní nebyl vidět.
  • Stav vyřízení Vaší vratky/reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino. Pokud vratku/reklamaci založíte online přes formulář níže, odkaz pro sledování stavu Vašeho případu a přímou komunikaci se zákaznickým servisem Vám zašleme emailem ihned. V opačném případě až v momentě, kdy Vaši zásilku přijmeme na náš sklad.
  • V případě, že jste platili přes bránu GoPay (platba kartou, okamžitý převod, Google Pay) bude částka vyplacena na účet/kartu, ze které/ho platba přišla. V případě platby na dobírku, nebo klasickým převodem, převedeme finanční prostředky na účet, který uvedete ve vratkovém formuláři, nebo zadáte při zakládání případu online. To vše nejpozději do 7 dnů od doručení vraceného zboží k nám na sklad.
  • Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.