Doprava

Delivery

Doprava zdarma od 2490 Kč

Refresh

Vrácení zboží do 60 dní včetně svozu zdarma

Box

Okamžité odeslání, vše máme skladem

Resize

Doručení nadrozměrných zásilek

Doručení na adresu

Bude balíček příliš velký nebo těžký? Nechte si ho doručit až ke dveřím, na jakoukoliv adresu v České Republice.

Doručení na adresu - kurýr GLS

Doručení na adresu - kurýr GLS

Více info Méně info
139 Kč

Základní informace

  • Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
  • E-mail od GLS obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa GLS Parcel Shop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
  • V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
  • Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
  • Zákaznickou podporu GLS zastihnete na tel. čísle +420 840 123 456 nebo +420 567 771 111 ve všední dny od 7 do 18 hod.

Kdy vám kurýr zásilku doručí?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Zmeškali jste svou objednávku?

Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček doručován znovu následující dva pracovní dny. Poté dojde k jeho automatickému vrácení na náš sklad.

Doručení na adresu - kurýr PPL

Doručení na adresu - kurýr PPL

Více info Méně info
149 Kč

Základní informace

  • Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
  • E-mail od PPL obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa PPL ParcelShop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
  • V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
  • Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
  • Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy vám kurýr zásilku doručí?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Zmeškali jste svou objednávku?

Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Doručení na adresu - Gebrüder Weiss

Více info Méně info
Resize nadměrné zásilky
499 Kč

Základní informace

  • Paletová přeprava pro nadměrné nebo příliš těžké zboží, které nesplňuje podmínky standardní balíkové přepravy.
  • Na nadrozměrné zásilky vyžadující paletovou přepravu se nevztahuje doprava zdarma pro objednávky nad 2490 Kč.
  • Telefonická avizace před závozem a vyrozumění 30 min. před dodáním.
  • Řidič paletu vyloží vedle vstupních dveří, nebo přístupové cesty. Vynesení do patra není bohužel součástí služby.
  • Objednávka musí být uhrazena předem, platba na dobírku není možná.
  • Zákaznickou podporu Gebrüder Weiss zastihnete na tel. čísle +420 224 726 222 ve všední dny od 8 do 16 hod.

Kdy vám kurýr zásilku doručí?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Nadrozměrná zásilka je zpravidla doručena do 3 pracovních dnů od objednání.

Osobní odběr - výdejní místa

Nechcete, nebo nemůžete čekat na příjezd kurýra? V tom případě si zvolte jedno z téměř 10.000 výdejních míst

Osobní odběr - PPL výdejní místa

Osobní odběr - PPL výdejní místa

Více info Méně info
89 Kč

Základní informace

  • Do výdejních míst PPL ParcelShop je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 7 dní (Parcelshop, výdejní místo) a po dobu 3 dní (Parcelbox). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
  • Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Osobní odběr - DPD výdejní místa

Osobní odběr - DPD výdejní místa

Více info Méně info
89 Kč

Základní informace

  • Do výdejních míst DPD PickUp a Pickup Station (výdejní boxy) je možné zaslat zásilku s hmotností do 20 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 7 dní v PickUp shopu (výdejní místo) a po dobu 3 dní v Pickup Station (výdejní box). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Jejich seznam naleznete ZDE
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese https://www.dpd.com/cz/cs/.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu https://pickup.dpd.cz/ dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
  • Zákaznickou podporu DPD zastihnete na tel. čísle +420 225 373 373 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Osobní odběr - GLD výdejní místa

Osobní odběr - GLS výdejní místa

Více info Méně info
89 Kč

Základní informace

  • Do výdejních míst GLS Parcel shop a Parcel Box (výdejní boxy) je možné zaslat zásilku s hmotností do 20 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 5 dní v PickUp shopu (výdejní místo, přes zákaznickou podporu GLS lze prodloužit o další 3 dny) a po dobu 3 dní v Parcel Boxu (výdejní box). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Jejich seznam naleznete ZDE
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese ZDE.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu GLS dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
  • Zákaznickou podporu GLS zastihnete na tel. čísle +420 840 123 456 nebo +420 567 771 111 ve všední dny od 7 do 18 hod.

Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci.

Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa

Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa

Více info Méně info
89 Kč

Základní informace

  • Do Zásilkovny je možné zaslat zásilku s hmotností do 10 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 5 dní. Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní Zásilkovnu si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Zde také najdete informace o tom, zda je možné na vybraném výdejním místě Zásilkovny platit kartou.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím naší mobilní aplikace Zásilkovna.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.
  • Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Osobní odběr - Zásilkovna Z-Boxy

Osobní odběr - Zásilkovna Z-Boxy

Více info Méně info
89 Kč

Základní informace

  • Pro vyzvednutí zásilky ze Z-Boxu budete potřebovat mobilní telefon s Bluetooth a GPS a nainstalovanou aplikaci „Zásilkovna“ (Google Play / Apple), ve které uvedete stejné telefonní číslo jako ve vaší objednávce.
  • U Z-BOXu si ve svém telefonu zapnete bluetooth, polohové služby (GPS) a otevřete aplikaci Zásilkovna. Pak se schránka se zásilkou sama otevře. Aplikaci Zásilkovna je naprogramována tak, že uživateli ukazuje na displeji velmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdej zásilky tak trvá ani ne 10 sekund. Zásilku je potřeba mít zaplacenu dopředu!
  • Do Z-Boxu od Zásilkovny lze poslat pouze zásilky s hmotností do 5 kg.
  • Z-Boxy jsou k dispozici pro výdej 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
  • Zboží vám v Z-Boxu necháme uložené po dobu 3 dnů. Dobu uložení je možné prodloužit o 2 dny prostřednictvím mobilní aplikace „Zásilkovna“.
  • Konkrétní Z-Box si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Platba dobírky je možná pouze registrací vaší karty v aplikaci „Zásilkovna“. Platba kartou ani hotovostí přímo v Z-Boxu není možná.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna.
  • Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.
  • Více informací najdete na www.zasilkovna.cz/zbox

Kdy zásilku do Z-Boxu doručíme?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Osobní odběr

Osobní odběr - Kulina prodejna (Praha Holešovice)

Více info Méně info
zdarma

Více informací o prodejně naleznete ZDE

Základní informace

  • Na místě je dostatek parkovacích míst (60 minut zdarma).
  • Po-Pá: 10-18 hod.
    Sobota: 9-13 hod.
  • Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.

Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.

Kde nás najdete?

Pražská tržnice
Bubenské nábřeží 306/13
170 04 Praha 7 - Holešovice
Hala č. 36
Telefon : +420 734 572 108
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE

Osobní odběr

Osobní odběr - Kulina prodejna (Retail park Štěrboholy)

Více info Méně info
zdarma

Více informací o prodejně naleznete ZDE

Základní informace

  • Na místě pohodlně zaparkujete přímo před prodejnou.
  • Po-Ne: 9-21 hod.
  • Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 7 kalendářních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Na prodejně lze vrátit zboží, či podat reklamaci.

Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku.

Kde nás najdete?

Retail Park Štěrboholy
Kutnohorská 532
109 00 Praha - Štěrboholy
V případě, že využijete MHD, autobusy 366, 204, 229, 364 - zastávka Kutnohorská
Telefon : +420 720 981 521

Osobní odběr

Osobní odběr - Showroom Made in Japan (Volta Real Zličín)

Více info Méně info
zdarma

Více informací o prodejně naleznete ZDE

Základní informace

  • Na místě pohodlně zaparkujete přímo před výdejním místem.
  • Po-Pá: 8-16 hod.
  • Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
  • Jakmile pro vás na výdejním místě zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Na výdejním místě lze vrátit zboží, nebo podat reklamaci.

Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně

Nejrychlejší doručení - již do dvou hodin od vytvoření objednávky. V případě nutnosti okamžitého odběru nás kontaktujte telefonicky skrze zákaznické centrum +420 227 272 733 a objednávku připravíme k odběru přednostně.

Kde nás najdete?

Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16
155 21 Praha 5 - Zličín
V případě, že využijete MHD, autobusy 164, 180 - zastávka Strojírenská
Telefon : +420 720 984 661

Další informace

Můžu sledovat stav mojí objednávky?

Odkazy na sledování jednotlivých dopravců najdete ZDE.

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat náš zákaznický tým, který vám vše pomůže vyřešit.

info@kulina.cz
+420 227 272 733
pracovní dny 8:00-16:00

Chcete zboží vrátit nebo reklamovat?

Jsme prémiový e-shop a samozřejmostí jsou pro nás prémiové služby. A to se týká i možností vrácení zboží.
V Kulině máte možnost zboží vrátit až do 60 dní od objednání namísto zákonné 14-denní lhůty.
Pro vracené zboží k vám zdarma pošleme kurýra DPD nebo můžete objednávku vrátit zdarma na jakékoliv pobočce DPD Pickup nebo na výdejních místech Zásilkovny.

Dopravní partneři, kteří se starají o komfort při vracení či reklamaci:

Zásilkovna DPD DPD - Pickup

Kompletní informace k vrácení zdarma najdete ZDE.

Nenašli jste, co jste hledali?
VŠE O NÁKUPU CHEFSHOP