Reklamace je hračka!
Občas se může stát, že nastane nějaký problém a vy chcete zboží vrátit a nebo reklamovat. V Chefshopu je to lehké a rychlé!







Nejčastěji kladené dotazy
Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu?
Do 14 dnů od doručení.
Kam mám vracené zboží zanést / poslat?
Pokud po dokončení online reklamačního procesu (viz výše) budete vybídnut/a k zaslání / vrácení zboží, nalepíte námi zaslaný štítek s adresou na dobře zabalené vracené zboží a odešlete.
Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář?
Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena. Formulář vyplňovat nemusíte, vše za vás udělá Retino. Jen vás poprosíme, kvůli snazší identifikaci balíku, napište na nebo dovnitř balíku číslo objednávky, kterou reklamujete / vracíte.
Do kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží?
Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, zkontrolujeme ji a poté začneme pracovat na vrácení peněz. Zpravidla se jedná o 7 dnů, zákonná lhůta je 14 dnů.
Mohu vrátit / reklamovat zboží osobně na prodejně?
Ano, pokud je pro vás tato varianta příjemnější, můžete se stavit v naší prodejně v Pražské tržnici, v hale č. 36.
Jak dlouho bude reklamace trvat?
Celý proces reklamace trvá zpravidla 25-30 dnů.