Nejčastěji kladené otázky

Nejčastěji kladené otázky

Máte dotaz? A myslíte si, že už se na to samé ptal někdo před vámi? Zkuste se po odpovědi podívat právě tady!

Objednávka

Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Kde je problém?

Mohlo nastat několik situací. Buď jste špatně zadali vaší e-mailovou adresu a potvrzení vám tak nemohlo být doručeno, nebo jej váš e-mailový klient přesunul do složky Spam a nebo jste objednávku správně neodeslali. Pokud jste si jisti, že ani jedna z těchto možností nenastala, kontaktujte nás: info@chefshop.cz

Kdy bude má objednávka doručena?

Zde záleží na tom, zda objednávka obsahuje pouze produkty "Ihned k odeslání" a nebo také produkty "Skladem". Produkty "Skladem" jsou v našem externím skladu a je třeba je připravit k expedici, objednávku tak odesíláme většinou do dvou, maximálně tří dnů. Ostatní objednávky expedujeme okamžitě, nejpozději však do 48 hodin.

V mé objednávce jsem nenašel fakturu, můžete mi ji poslat?

Fyzické kopie faktur nezasíláme, šetříme naše lesy. Fakturu v elektronické formě byste ale již měl mít ve vaší e-mailové schránce jako přílohu mailu potvrzujícího odeslání objednávky či její vyzvednutí na prodejně.

Mohu svou objednávku po odeslání ještě nějak upravit?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro jakékoliv změny v objednávce nás kontaktujte na +420 604 187 028 a nebo na e-mailu info@chefshop.cz.

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky nás kontaktujte na +420 604 187 028 a nebo na e-mailu info@chefshop.cz.

Doručení a platba

Jaké druhy dopravy mohu využít?

Náš e-shop nabízí standardní druhy dopravy - Českou poštu, kurýrní společnost, výdejní místa a osobní odběr v naší prodejně v Pražské tržnici v Holešovicích. Více informací naleznete zde.

Mohu si své zboží na prodejně vyzvednout kdykoliv?

To bohužel není možné. Mnoho produktů je totiž nejprve dovézt z našeho skladu. Vždy proto prosím vyčkejte na e-mail / sms upozornění o tom, že si můžete svou objednávku vyzvednout. Vždy tedy vyčkejte na sms, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí.

Chci si zboží před koupí osobně prohlédnout, je to možné?

Určitě ano. Stačí nám napsat e-mail na prodejna@chefshop.cz a nebo zavolat na +420 734 572 108 a zeptat se, zda je vámi vybraný produkt na prodejně. Pokud ne, rádi ho pro vás na prodejnu přivezem z našeho skladu.

Co znamenají pojmy "Ihned k odeslání" a "Skladem" u skladové dostupnosti produktů?

Produkry označeny jako "Ihned k odeslání expedujeme okamžitě, při zvýšeném počtu objednávek však nejpozději do 48 hodin. Objednávky obsahující alespoň jeden produkt označená "Skladem" expedujeme druhý den, při zvýšeném počtu objednávek však nejpozději do 72 hodin. Je to dáno tím, že tyto produkty máme v externím skladu a je nutné je na expedici připravit.

Jaké mám možnosti platby?

Náš e-shop nabízí tandardní typy plateb. Buď můžete zaplatit online při vytvoření objednávky kartou a nebo bankovním převodem, dobírkou při převzetí zásilky a nebo v hotovsti či kartou při osobním odběru v naší prodejně.

Jaké jsou údaje pro platbu převodem?

Číslo účtu: 115-3952390257/0100
VS: číslo objednávky
IBAN: CZ1801000001153952390257
SWIFT: KOMBCZPPXXX

Platba kartou online se nezdařila. Mohu kartou zaplatit nějak znovu?

Ano, stačí nám napsat na info@chefshop.cz číslo vaší objednávky a krátce vysvětlit, co se stalo a my vám obratem pošleme mail s odkazem na platební bránu, kde budete moci platbu dokončit.

Prodejna

Chtěla jsem se jenom zeptat, jestli máte prodejnu? Máte prodejnu?

Ano, máme, a krásnou :-)

Jakou máte otevírací dobu?

Po - Pá: 9:00 - 18:00 a So: 8:00 - 14:00. V neděli máme zavřeno.

Jaká je adresa vaší prodejny?

Chefshop, Pražská tržnice, hala č. 36, Bubenské nábřeží 306/13,Praha 7 - Holešovice, 170 00

Jak se k vám dostanu?

Záleží na tom, zda pojedete autem nebo pěšky.

Autem: Nejlepší je z Argentinské ulice zabočit do ulice Jateční a po pravé straně hned zabočit do areálu tržnice. Po projetí závorou se dejte doprava a po té doleva kolem hally č. 22. Nyní po své pravé straně uvidíte velké parkoviště, které můžete využít a po levé straně halu č. 36, na jejímž čele je velká cedule Chefparade. Vchod do Chefshopu se pak nachází po straně této haly, směrem k farmářským trhům v hale č. 22.

Pěšky: Tramvajemi 1, 12, 14 nebo 25 dojeďte na zastávku Pražská tržnice a pokračujte pěšky podél zdi areálu tržnice k hlavní bráně. Z té se vydejte rovně a hledejte po levé straně hlavní ulice drogerii Teta a železářství U Rotta. Ty se také nachází v hale č. 36, tak jako Chefshop. Chefshop najdete, pokud se za železářstvím vydáte doleva skoro až na konec haly č. 36.

Jak dlouho mi moji objednávku uschováte na prodejně?

Všechny objednávky k osobnímu odběru necháváme na prodejně 10 dní, po té je vracíme zpět na sklad jako nevyzvednuté.

Vrácení a reklamace

Chtěla bych vrátit zboží do 14 dnů od koupě. Jak to mám udělat?

Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty (14 kalendářních dnů) od data jeho převzetí (pokud nejde o nákup na firmu). 

Kde najdu reklamační formulář?

Reklamační formulář najdete jednak v e-mailu o potvrzení objednávky a nebo si jej můžete stáhnout zde.

Co dělat v případě, že mi zboží přišlo poškozené?

Při přebrání zásilky si vždy zkontrolujte stav balení a v případě poškození zásilku nepřebírejte. Pokud je ale produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) máte právo nahlásit reklamaci na info@chefshop.cz, kde s vámi vše vyřeší naše kolegyně ze zákaznického servisu.

Důležité: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

Jak dlouho bude vyřízení reklamace trvat?

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od přijetí reklamovaného zboží, ale my se vždy samozřejmě snažíme reklamace vyřizovat co nejrychleji.

Ostatní

Slevový kód nefunguje. Co mám dělat?

1) Zkontrolujte, zda zadáváte správný kupon ve správném tvaru.

2) Podívejte se, zda vaše objednávka neobsahuje zboží označené štítkem "Akce". Na toto zboží se většina sleových kuponů nevztahuje. Platí pouze na nezlevněné zboží.

3) Přesvědčte se, zda má vaše objednávka minimální požadovanou hodnotu. Použití některých kuponů je omezeno minimální hodnotou objednávky (např. sleva 100 Kč při minimální objednávce 1000 Kč nezlevněného zboží)

4) Pokud jste vše zkontrolovali a stále se vám nedaří, kontaktujte nás na info@chefshop.cz.

Nestihl jsem si opsat slevový kód z pop-upu, co mám dělat?

Omlouváme se, ale v tomto případě vám nemůžeme pomoci.

Kolikrát lze využít slevový kupon?

Slevové kupony lze využít pouze jednou.